Foreningen

Den socialøkonomiske forening PlatformPlus – en nonprofit organisation hvor dit medlemskab gør en forskel

Kontakt

Medlemsskab

Hvad støtter jeg og hvad får jeg ud af et medlemsskab af PlatformPlus?

• Giver dig mulighed for ansættelse og dermed adgang til P+ ydelser.
  • Giver dig adgang til PlatformPlus ydelser for eksempel temadage, kurser workshops mv. – også hvis du ikke har en ansættelse hos P+ men er interesse medlem.
  • Giver mulighed for at støtte udafboksen – og nytænkning i forhold til hele konceptet om at være henholdsvis lønmodtager eller selvstændig.

• Støtte mennesker med nedsat arbejdsmulighed til et værdigt og meningsfuldt, trygt arbejdsliv.

• Giver god rabat på eksempelvis kurser, workshops, seminarer, foredrag, aktiviteter i foreningen, som ellers ville koste mere.

• Stemmeret på den årlige generalforsamling og mulighed for at vælge bestyrelsen.

• Giver mulighed for at stille op til bestyrelsen, hvis du synes det kunne være et spændende frivilligt arbejde at være med i.

• Netværks og temamøder med deltagelse alt efter lyst og behov.

• Medindflydelse.

• Frivillighed.

Der er ingen krav om deltagelse i PlatformPlus aktiviteter, alt beror på frivillighed og interesse, da vores behov for fællesskab er individuelt. Dette respekteres fuldt ud.

Foreningens forpligtelser

I foreningens vedtægter kan du læse om vores forpligtelser og målsætninger.

Kontakt

Vil du høre nærmere om PlatformPlus - så tag endelig kontakt. Vi svarer altid hurtigst muligt